dinsdag 31 oktober 2017

DOOR HET RAAM , SCHAPEN

Als je hier achter de Geraniums zit, zie je van alles langs komen. Een wandelaar met een geel hesje en daar achter een hele kudde.


Stemmen graag, het kan nog steeds >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Schapen.


Toch maar even naar buiten om nog wat foto's te maken.

 Waar zouden ze naar toe gaan ? 
Een paar dagen later, tijdens de kleine wandeling zagen we ze weer, herkenbaar aan de rode achterkant.




Ze staan in een weilandje bij de PLATTELANDSWINKEL


3 opmerkingen:

Hetty zei

Dat is toch puur verwennerij! Schapen langs het raam. Ik zie ze wel eens over de weg gaan naar een andere plek. Een opstopping meteen. Daar kan ik enorm van genieten. Niet alleen van de opstopping, maar ook van de schapen op de weg! Groetjes,
Hetty

Janneke zei

Van dit soort plaatjes word ik altijd zo blij, prachtig als je die koppel schapen door het raam voorbij ziet gaan.
Maar...zelfs hier in het westen maak ik dat mee, precies hetzelfde schapen, honden erbij en de herders met hesjes. Ik zag ze eens voorbij gaan toen ik in de tuin bezig was, ik rennen naar het hek, maar ik had m´n fototoestel niet bij me. Hier laten ze de schapen van Landschapsbeheer de bermen en recreatiegebieden bijhouden.
Groet, Janneke

hovenier Deventer zei

Wat een prachtig gezicht zo'n kudde met schapen. Leuk dat je dit deelt op je blog.