vrijdag 4 november 2016

HERFST 2 WEKEN GELEDEN

Ik ga de herfst steeds meer waarderen, al die kleuren en geuren.
Maar na de herfst ga ik in winterslaap.



                                  Dit jaar worden we overstelpt met zaden, noten en vruchten.









Heel veeeel walnoten. Wij hebben genoeg, de rest is voor de muizen, ratten, kraaien en de kippen.



                       De Cornus Kousa heeft ook veel vruchten, de merels zijn er gek op.



Kweeperen , vorig jaar een stuk of 4 nu wel 20.




                                                  Deze wil niet zo , wel een leuk kleurtje.


                                                    Een gedeelte van de oogst.




                                         Het mooie blad van de Koelreuteria.



                                      Onze aanloop poes heeft ook een mooie herfstkleur.





     De Augurkenstruik (Decaisnea fargesii) heeft mooie blauwe, ja , ik vind het geen augurken.

3 opmerkingen:

Angelika zei

Heerlijk, herfst! Mooie oogst hebben jullie.
ik griezel alleen nog bij de gedachte aan het binnenste van die augurkenstruik.
Liefs,
Angelika

Hetty zei

In winterslaap? Ik ben er nog lang niet aan toe. Mooie opnamen. Genieten van al die prachtige vruchten. Groetjes Hetty

Zem zei

Wat een mooie foto van de Cornus Kousa!
De Koelreuteria en de augurkenstruik zijn ook prachtig.
Wat een bijzondere herfstkleuren dit jaar, het houdt maar niet op. Vooral die prachtige roden!
Hartelijke groet, Zem .