maandag 16 november 2015

HERFST ( DOOR HET RAAM )

Als ik door de ramen kijk zijn het stuk voor stuk mooie schilderijen, hoewel het er nu een beetje troosteloos uit ziet. Twee weken geleden heb ik ook foto's door de ramen genomen en was het veel mooier. Het kan erg snel gaan.


Zo is het nu, al heel veel blad gevallen.




                                                Eind oktober nog heel veel blad.


Met de stormen van de laatste dagen gaat het snel, de bomen zijn haast al hun blad verloren.
Er is ook veel regen gevallen zodat het lijkt of we ingesloten zijn door het water.



De Berk en Duitse Pijp hebben al hun blad nog eind oktober. De volgende foto's zijn ook uit die periode.


De hond is ondertussen naar het tuinhuis gegaan, daar heeft hij het meer naar zijn zin.












4 opmerkingen:

van alles wat in huis en tuin. zei

Jouw tuin is vast heel groot: die lampionnetjes mogen bij mij alleen in een pot!! Toch heb je nog mooie kleuren in de tuin maar de winter zit er toch echt aan te komen hè: jammer om niet zoveel meer buiten te kunnen werken! Maar voor je het weet komen de sneeuwklokjes de grond al uit!!

groet Trijnie

Janneke zei

Ja, de laatste dagen gaat het wel heel hard met die storm en regen. Hier is het niet veel anders. Toch zijn je foto's van de tuin ook nu nog prachtige schilderijen en dat zal ongetwijfeld zo blijven. Elk seizoen heeft zijn eigen charme.
Gr., Janneke

natuurlijk-rijk zei

Al die wind blaast alles weg wat los hangt.Mooie beelden heb je ervan gemaakt.

Hetty zei

Bij mij is het ook zo. Toch een beetje melancholisch als je naar de kale bomen kijkt. Nu de winter. Niet mijn favorite tuinseizoen. Maar voor je het weet zien we de sneeuwklokjes weer bloeien. Ik verwacht dat jij er veel hebt met al die bomen! Bedankt voor je commentaar. Iedereen is voor, maar je begrijpt zeker wel dat ik alle teentjes heb geplant! Groetjes Hetty