donderdag 21 maart 2013

BLAUWE PAPAVERS IN BUITENLEVEN

In de nieuwe Buitenleven, uitgave 28 maart, komt een artikel over onze tuin met de Blauwe Papavers, Meconopsis Grandis en de Meconopsis Betonicifolia in de hoofdrol.
www.anwb.nl/vrije-tijd/tijdschriften/buitenleven


Meconopsis Betonicifolia

De foto's zijn gemaakt door Sietske de Vries  www.sietskedevries.nl




Meconopsis Grandis

Ze staan al 3 jaar in de tuin en ik hoop dat ze dit jaar terug komen.
Na deze winter denk ik niet dat ze het zullen redden.
Beide soorten heb ik bij kwekerij De Hessenhof gekocht www.hessenhof.nl


Meconopsis Grandis.

Voor een bijzondere collectie Blauwe Papavers (Meconopsis) en Elfenbloemen (Epimedium) kijk eens op www.edrom-nurseries.co.uk  
ik wil ze graag eens bezoeken, het is echt een luilekkerland voor mij.

4 opmerkingen:

Angelika zei

Leuk zeg, dan ga ik dat blad maar 's aanschaffen.
Bijzondere foto's!
Groet,
Angelika

Jannie zei

Hoi Jan, ze kan er wat van hé? Prachtige foto's van Sietske!
Duimen dus, opdat ze toch maar weer terug komen.

Susan zei

Wat een mooie plaatjes zeg. Hulde voor Sietske de Vries. Laten we hopen dat ze bloeien dit jaar...

Angelika zei

Koop ik vandaag de Buitenleven, niks in te vinden ... hebben ze me een oude aangesmeerd? Hij is van maart ja, pff.